czwartek, 23 maja 2013

Oball, czyli ażurowa piłka

Oball to specjalna ażurowa piłeczka, stworzona z wysokiej jakości gumy, która nie zawiera szkodliwych substancji  i przez to jest bezpieczna dla malucha. Piłeczka może być spokojnie stosowana od pierwszych dni życia dziecka, chociaż widziałam informację, że jest przeznaczona dla dzieci w wieku 1-3. Uważam, że ograniczenie wiekowe jest tu zbędne, bo piłka jest całkowicie bezpieczna. Miękka, lekka, elastyczna, łatwa do chwycenia i czyszczenia. Można ją wyginać, miętosić, gryźć, przeżuwać i robić co dusza zapragnie, a ona jakby nigdy nic wraca do stanu pierwotnego. Pamiętam, że gdy Zosia miała kilka miesięcy to brakowało mi zabawek, które mogłaby łatwo chwycić, dlatego bardzo żałuję, że nie natknęłam się na oball wcześniej. Dla mnie dużym plusem jest jej elastyczność. Dzięki temu można mieć pewność, że gdy dziecko na nią nadepnie lub spadnie, to nic mu się nie stanie, bo piłka się poprostu wygnie. Gdyby ktoś się zastanawiał nad prezentem dla niemowlaka, to szczerze polecam. Rewelacyjna zabawka do ćwiczenia małej motoryki.

Zosi piłeczka bardzo przypadła do gustu. Już w sklepie nie chciała jej oddać pani kasjerce do nabicia ceny. Później nosiła ją po całej galerii handlowej. Przy wkładaniu do fotelika samochodowego narobiła krzyku, gdy Tata chciał piłkę na chwilę odłożyć na bok. W domu rzucanie, zrzucanie, wyginanie, turlanie i ganianie. Jednym słowem: mnóstwo zabawy. Sąsiad z dołu pewnie też by ją szcerze polecił. W naszym mieszkaniu słychać najdrobniejsze stuknięcie, a oball odbija się niemal bezgłośnie.


4 komentarze:

  1. Fajna! Prosta, lekka i do torby się zmieści trochę zmiętolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby się postarać, to i do kieszeni się zmieści :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero przy trzecim dziecku nabylam i zaluje, ze tak pozno, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mojego szkraba nie zrobiła rewelacji .... leży w pudle

    OdpowiedzUsuń